Menu
ÚHKT

Administrativní pracovník do lékárny

Administrativní pracovník do lékárny

Ústav hematologie a krevní transfuze přijme administrativní/hopracovníka/ci

na pracoviště ústavní lékárna a centrální sklady

Jaká bude Vaše náplň práce? 

Zajišťování administrativních činností spojených s lékárenskou problematikou
Zpracování prvotních dokladů ve všech agendách-banka, pokladna, platby kartou, zúčtování provozních záloh, došlé a vystavené faktury, evidence a zúčtování opravných daňových  dokladů, interní doklady, fakturace pro zdrav. pojišťovny, ostatní administrativa (personální a spisová evidence atp.)
Pracovní úvazek 1,0 jednosměnný provoz

 

Jakou o Vás máme představu?

Minimální vzdělání SŠ
Orientace ve zdravotnickém provozu, absolvování kurzu “Administrativní pracovník ve zdravotnictví“ nebo praxe v lékárně výhodou
Znalost daňových, účetních předpisů a podvojného účetnictví
Bezúhonnost (výpis z rejstříku trestů)
Znalost práce na PC v MS Office (Excel, Word, Outlook), znalost programů Helios a Lekis výhodou
Zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, flexibilita, aktivní přístup k úkolům, slušné vystupování a komunikativnostemoční vyrovnanost, loajalita a spolupráce s ostatními zaměstnanci ústavu

Co můžete u nás očekávat?  

Perspektivní a zajímavou práci na hlavní pracovní poměr u stabilního zaměstnavatele
Zajímavé platové ohodnocení

 

Nabízíme řadu zaměstnaneckých benefitů a výhod    

5 týdnů dovolené 
5 dní zdravotního volna (sick days)
Pružná pracovní doba
Příspěvek na stravování (stravenkový paušál nebo stravenky)
Příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové připojištění a soukromé životní pojištění
Odměny při životních jubileích
Příspěvek na dovolenou a příspěvek na letní i zimní dětskou rekreaci (tábory)
Očkování proti chřipce
Fotokroužek, knihovna, půjčovna sportovního inventáře
Vlastní rekreační zařízení v Jizerských horách

 

 

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Kontaktní osoba: martina.lisa@uhkt.cz   

PharmDr. Martina Lisá, Ph.D., MBA – vedoucí lékárník